Monday.

Borde egentligen försöka sova nu,
och jag ska göra det alldeles strax.
Tänkte bara meddela att jag fick hem min älskade pappa idag,
borta i två veckor, men nu är han hemma.
Han hann uppleva den stora branden i Kalifornien, dom var bara någon mil bort.
Lite otrevligt, men nu är han iallafall hemma. och det känns super bra.
Vi har suttit och kollat på en massa bilder från USA, och jag känner bara hur mycket jag vill tillbaka dit!
Det var 8 år sedan nu, sjukt vad tiden har gått snabbt!

Jag och Robert gjorde bort våran Religionsredovisning idag också,
dock hade vi inga hjälpmedel alls , och den kändes ganska tråkig.
Men projektorn funkade inte, så vi gjorde det bästa av situationen.
Skönt att få det ur världen iallafall!

Han är förövrigt världens bästa!
Jag vet inte riktigt vad som har tagit åt honom, men jag myyyser så mycket i hans närvaro!
Åh, vilken underbar människa.
Du gör mig verkligen glad!

Nu ska jag dra mig tillbaka,
får återkomma senare med mer uppdatering om vad som händer just nu.

Take care,
lucia tomorrow!







































Mer modellbilder kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0