Monday.

Egentligen har jag inte tid med detta.
Sakerna står mig till huvudet.
Jag försöker bara komma ihåg att andas ;p

Min födelsedag blev kanoners, massa  folk och trevligheter.
Äntligen 18, visst, det har säkert både för- och nackdelar.
Men det känns bra.
Fick en massa pengar, smycken, och trevligheter. Sen fick jag även "Modell för en dag" av min älskade moster.
Så vi ska ner till Övik på söndag, det ska bli jätte roligt! Jag började gråta! <3

Lina åkte hem igår, det var så otroligt mysigt att ha henne här.
Är glad att hon var med mig på min stora dag :)
Hoppas tågresan gick bra!

Fullt liv här hemma just nu,
uuuuuuusch.
Frida och mamma bråkar, skriker på varandra och allmänt tjafsar.
Jag får stå emellan.
Och jag som inte har tid att lägga ner energi på det.. Suck..

Ska väl försöka återgå till körkortsteorin nu.
Det blev en liten uppdatering iallafall.

Take care,
wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0