Friday

Är så äääckligt less just nu,
helst på religionen.
Kom 15 min sen, och hon surar.
Helt plöstligt började jag må jätte dåligt,
och det finns ingen energi till nånting.
Jag och Robert ligger jätte långt efter i arbetet som ska vara klart till nästa vecka.
men som sagt, det finns ingen energi.
Sätter mig med det arbetet imorgon istället då jag inte har något annat inplanerat.
Kul helg.
Ikväll blir det iallafall förhoppningsvis utgång med flickorna,
otaggat att allt ska kosta så mycket bara, känner att min ekonomi egentligen inte fixar detta.
men nångång ska väl bli den första.
Ensam hemma med Frida och David i helgen också,
så jag ska väl mer eller mindre ta hand om dem också.
åh, det känns bara som att det är så mycket.
Inte för att jag har något emot mina syskon, absolut inte.
men jag får hjärnproblem, helt seriöst.

Körkortet är avklarat iallafall.
Tänkte skriva det med mer inlevelse, men känner mig helt hjärndöd.
Jätte skönt att ha fixat det iallafall,
men jag vill lova att jag var nervös.
Jag och Robert körde till skolan imorse, vill lova att man känner sig vuxen :)
Mamma har lämnat bilen till mig i helgen, då hon är i Sundsvall.
Sweet.
Så nu ska jag och Robert snart köra till Berghem för att lämna några stolar till Marielle.
Sen blir det tillbaka till skolan igen.
Sagt det förr, och säger det igen.
Det är mycket nu.

Blääää.
Taggen är som bortblåst.
Allt är bara så upp och ner hela tiden.
men jag borde vara nöjd.
Jag får lov att göra mitt bästa...

Ska väl kanske ta tah i det här nu,
men hur det blir vet man aldrig.

Take care,
tagga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0