Friday

Sitter här med en dator i knät.
I köket spelar mamma julmusik, och jag känner att jag blir alldeles varm i hela kroppen.
Snart är det första advent, detta år har gått så otroligt snabbt!
Snart kommer ett nytt!
På måndag ska jag och Robert gå upp i tid och se första avsnittet av julkalendern.
Det har jag bestämt. Tända ljus och bara mysa!
Sen efter det ska jag på en Temadag med Droger- och kriminalitetkursen.
Den handlar om AIDS och HIV, säkert jätte intressant!
Känns jätte skönt med en kurs som är mycket praktiskt i,
nu ska vi till exempel på temadag, sen ska vi på rättegång och fara på KRIS.

Annars har dagen varit bra, ganska chill.
Klädbytardag, där en massa folk hade lämnat in kläder så får man välja av varandra.
Som en loppis typ.
Det var ändå kul, trodde inte att det skulle bli av.

Efter skolan gick jag hem till Robert en stund, där vi spanade efter en bil.
Skulle vara grymt skönt faktiskt, känner att jag måste underhålla körningen,
annars finns det risk att man tappar mycket.
Vi får se om vi kör bil till Åsele på jullovet, ska försöka ta mig dit i alla fall.
Var där i juni/juli sist.. loooong time ago...

På söndag ska lucian vara på torget.
Mellan 14.50-15.00 ska vi stå på apberget och sjunga och bli intervjuade.
Känns lite småmysigt faktiskt, pirrigt också ;p

Nu ska jag fortsätta kolla runt på datorn,
blocket efter en bil kanske ;p

Take care,
love.




Tomten jag vill ha en riktig jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0