Love - 17 Mars

image28

Frågan är vad man ska säga.
Det finns så mycket,
men jag vet bara inte vart man skulle börja ifall allting skulle nämnas.

Mamma och pappa är hemma nu,
och det känns otroligt bra.
Äntligen får man vara barn igen,
plus att en otrolig trygghet har kommit hem.
Det känns helt underbart.
Tiden har gått jätte bra,
och det gick inte alls lika sakta som jag trodde att det skulle göra.
Vi har försökt roa oss, och det känns ändå som tiden har gått på som vanligt.
Robert, my love, har varit ett enormt stöd.
Bara samtalen har värmt otroligt när man suttit här hemma själv,
och varit tvungen att leka mamma.
Sen helgerna var underbara.
Både förra helgen med middagar och allmänt mys,
sen nu i helgen.
Shit, verkligen helt underbart!

Det är angående den här helgen det finns så otroligt mycket att säga.
men det känns väldigt utelämnande att sitta och berätta om allt på en blogg.
Både du och jag vet älskling vad som hänt,
och du ska veta hur enormt, otroligt, jätte mycket jag älskar dig!

Du gör min dag. Får mig att skratta och gör mig lycklig.
Känslan är obeskrivlig, men jag är så jätte super glad att jag träffat dig,
och får ha dig i mitt liv.

Kärleken väntar..... med sockar.
Lonely day.
The worldsgreatest.

TjugoSjätteJanuari


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är verkligen hur söta som helst,
jag älskar dig!

2008-03-20 @ 01:38:47
URL: http://emmmaaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0