night.

Myskväll med Ellen.
Trots att hon fick något av ett dampanfall,
och även Henik hängde på, så måste jag säga att det var roligt.
Vi spelade tv-spel, såg på fotboll och åt glass.
Inte en helt fel kväll så att säga.

Nu taggar vi Piteå.
Första året var jag inge snäll mot min kära,
förra året tror jag att jag var någorlunda snäll,
men i år ska det bli perfekt!
Tält, dragracing, fest och bara en massa chill.
Im looking forward for that! :)

Nu blir det sista avsnittet av SATC för kvällen,
sen sova.
Ska upp 06.50 imorgon,
inte taggad!
Ska fara med mamma och Frida på Davids cup i Övik.
Så kan det gå, jag har iaf ananas som färdmat.
Inte alla som har.

Good night.

Kommentarer
Postat av: Ellen

hah kul vare!

jag taggar piteå, och du var visst snäll mot mig första året, men i år ska bli perfekt!

2008-06-27 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0