Myys i stugan

Inte bara dagen blev bra igår.
utan hela kvällen.
Det visade sig att Ellen mådde relativt bra efter dagen,
och det slutade med att vi hamnade i Emmas stuga.
Verkligen hur mysigt som helst!
Fin utsikt över vattnet, och stugan är som tagen ur en katalog.
Det blev Project runway och Sex and the city,
förövrigt mitt första SATC avsnitt.
Tänkte att jag måste ta tag i det här nu,
om jag nu ska se filmen, som jag har tänkt mig.

Mys på morgonen nu också, dock var inte vädret det vi hoppats på.
Tack för en mysig kväll, natt och morgon Emma och Ellen!
You are lovely.
Nästa gång måste vi tajma in så att Sofia också är hemma.

Efter stugvistelsen satt vi som sällskap åt Emma på badet innan hon började.
Sen blev det Sörmjöle och film med min finaste ;)
En djävulsk romans, oj oj oj säger jag bara.
Skulle egentligen se alla tre, men det blev en och en halv,
sen blev det bestämmt att det blir Haga ikväll.
Nintendo 64 hos Henrik, det kan ju som inte bli bättre.

Som sagt, det som verkade skulle bli en dålig dag igår, blev hur bra som helst.
Thanks girls!

5 månader med världens finaste pojke idag.
Känns som igår vi var i Lycksele,
det har gått så snabbt.
Jag faller djupare för var dag som går..

Måste dock vänta tills på söndag innan vi ses.
Stannar då till på onsdagmorgon, så tar vi bussen tillsammans till Umeå.
Han ska på Sundsvallsgatu-fest och jag ska hem till Ellen.
Myys, jag tycker om när det händer saker!

Nu ska jag vara social med Ellzon :)


Kommentarer
Postat av: Albin

Gå in o kolla !

2008-06-26 @ 16:27:54
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0