Eftermiddag.

Nu har typ hela dagen gått,
och ja, jag fick något att göra.
Jag och mamma har varit i stan och köpt ett regnställ till David.
Han ska på cup imorgon i Övik, och vädret är ju som inte det bästa just nu.
Sen bytta jag storlek på en tröja som jag köpte igår.
Känns bra.
Fick igen pengar också, 270kr rikare igen.
Plus att jag får 500kr på lördag då jag jobbar på Wheels,
och på måndag kommer studiebidraget.
Det känns bara bra vill jag lova.

Träffade Jonna på ica på Teg,
det var verkligen länge sedan.
Kul att träffas, vi bestämde att vi måste ta och ses snart.
Alla flickor, från 9;4.. det var tider det!

Sitter just nu och försöker lägga upp lite bilder på bilddagboken,
vill gärna vara ikapp med dagarna, så nu är det bara midsommar kvar.
Sedan gäller det ju att ha med sig kameran överallt också.
men det får bli ett senare problem.

Ellen har haft en tuff dag, nu skulle jag bara vilja vara vid henne som ett stöd.
Jag hoppas allting har gått bra. Hon är bäst, min stora lilla fröken!

Måste erkänna att jag är lite sen, eller bara inte som alla andra.
Men oj vad Brolle spelas i repeat på winamp just nu.
Enda sedan badet och brännbollen med han och hans familj i helgen har jag blivit som låst.
Det är som om jag aldrig gett honom en chans,
men shit vilken röst.
Jag ryser. Som när han sjöng i badtunnan,
inte helt fel vill jag lova.
En sådan personlighet som han har, borde alla artister ha.
En kille som bjuder på sig själv på ett avslappnat sätt.
Pedagogisk, djup och supertrevlig.
Det gillar vi!

Ska snart sätta igång med mina rotfrukter i ugn,
nånting så fantastiskt gott. Och enkelt!
Potatis, morötter, palsternacka, kolrot och champinjoner i bitar och in i ugnen.
Sen bara en kall sås till.
Lovely!
Try it, you'll like it!

What a man! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0