When i grow up.

En känslig söndakväll blev det,
men åh så mysig.
Dock är det länge kvar nu,
tills nästa gång.
Tänk att jag skulle hamna i distansförhållande-träsket.
Vissa dagar går det bra, andra dagar är tyngre.
Tur att telefoner finns, säger jag bara.

Måndag och tisdag har jag målat hos mormor.
Underbart med lite pengar nu inför mantorp och rättvik.
Efter sommaren ska jag försöka söka något extra jobb,
lite extra pengar behövs.
Tragiskt nog är man väldigt beroende av pengar.
Det borde inte få vara så,
men så är det.

Vad har mer hänt,
jo, jag och ellen har varit hos Henrik en sväng.
Kul, men mindre roligt att jag och Ellen alltid förlorade i MarioKart.
Henrik och Joakim har som tränat lite mer, om man säger så.

Nu taggar vi Piteå i helgen.
Ska bli så grymt kul att Ellen ska följa med,
för 3:e året i rad.
Men det blir bara roligare för varje år som går.
Idag blir det en del packning,
sen ska jag och mamma fara och handla snart.
Det blir bra.

Känner mig inte på skrivarhumör,
så jag återkommer. ;p


When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines
When I grow up, Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0