Övningskörning.

Glömde att nämna igår att jag fick övningsköra hem från stan.
Det kändes egentligen jätte bra,
inga större incidenter hände.
Dock blev det en del tjafs i bilen angående hur jag skulle köra mellan mamma och pappa.
Mamma blir åkrädd, och pappa förväntar sig att jag ska kunna i princip allt.
Det får en att känna sig ganska dålig faktiskt.
Men mamma kom i i mitt rum sen när vi kom hem och sa att jag hade varit duktig,
ändå kunde jag inte riktigt ta åt mig.
Nu längtar jag bara tills i höst då jag kan börja på körskola,
och sedan ta körkortet.
Förstå hur mycket enklare allt kommer att bli.

Idag väntar två kalas,
nu ska vi alldeles strax till Petter som fyller 20,
sen ikväll ska vi in till stan till Oskar som fyller 14.
Det känns faktiskt lite mysigt att träffa en del ur släkten igen.

Måste bara säga att jag saknar mina finaste änglar.
Skulle aldrig klara av att vara ensamt barn,
förstå va ensamt.
Nae, nu vill jag ha torsdag,
så är familjen samlad igen :)

Chubby Checker - Lets twist again.mp3
tänker bara på min älskade syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0