My love!

Gårkvällen ordnade sig ändå.
Frida och Jessica kom hem och vi åt marängswiss.
Super gott kan jag lova.
Sen ringde Mathias som var i stan.
Istället för att han skulle behöva köra runt i flera timmar så kom han hit istället.
Han var chaufför till en kille som var på samma fest som mamma och pappa var.
Vi såg på film med Frida och Jessica.
Under kvällen hann vi tjejer checka av 3 filmer,
Mr Beans semester, The ring 2 och Sunes sommar.

Måste säga att Sunes sommar nog var bäst.
Den är så klockren att det är galet.
Riktigt kul.
Sen for Mathias hem och jag satt vid datorn typ.
Pratade med Robert som hade träffat Tony.
Stackarn har blivit av med körkortet.
Måste kännas surt..
Somnade sedan som en stock ;p

Idag har jag mest bara varit hemma och gjort absolut ingenting.
Tog en timmes promenad på morgonen,
sen har jag sett på teve och suttit vid datorn.
Vill lova att det sistnämnda 2 sakerna inte var speciellt aktiva.
Sen kom mamma och pappa hem och vi åt middag.
Dom hade fått med sig från buffen igår,
så jag kan lugnt säga att det var hur gott som helst!
Sen tog jag och mamma en till promenad,
och nu sitter jag här.

Ska snart gå och duscha,
och ikväll ska jag in till min allra käraste!
Det blev bestämt igår att Robert kommer hem under natten,
sen han har varit i Sundsvall.
Sen ska han hem till Åsele imorgonbitti,
men det känns super mysigt att få sova hos honom i natt iaf.
Så oplanerat, och det gör att det känns så mycket lättare.
För sen, efter det kommer det dröja.
Jag ska till Piteå till helgen,
Skellefteå helgen efter det,
Mantorp veckan efter det,
sen Rättvik en vecka.
inte mycket tid att vara hemma,
och inte mycket tid att känna efter hur jobbigt det är att vara ifrån varandra.
Som Ellen sa ; Ändå känslan när vi ses igen..
Åh, min älskade pojke!

Duschen väntar.
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0