Marie.

Vaknade 8.30 imorse,
då hade vi bestämt oss för att ligga ute och sola.
men vädret såg inte så jätte bra ut,
så vi låg kvar till 10.00.
Nu, tänkte vi.
Men taskigt nog var det ännu värre än innan.
Nästan hel vitt på himlen,
otagg.
Så då åt vi frukost och spelade mario kart istället.
Det var kul det med.
När vi märkte att det inte skulle bli någon solardag så bestämde vi oss för att fara in till stan istället.
Vi for på Myrorna, där jag köpte en tröja.
Sen for vi till Strömpilen och strosade på.
sen gick vi och fikade.
Efter att ha träffat mamma en sväng bestämde vi oss för att fara hem.

Och här sitter jag nu.
Brolle Jr - Det är hon.mp3 , me like!
Tänk att jag har badat och spelat brännboll med honom.
Thats nice!

Ikväll vet jag inte vad som händer.
Skulle egentligen in till stan på Tivolit.
Men jag tycker inte att det såg så roligt ut, dessutom är brudarna otaggad efter gårdagens utgång.
Jag säger bara, vänta tills jag också fyller 18 ;)
Jag får roa mig på annat sätt istället,
kanske bara se film och chilla.
Vi får se vad som händer.

Nu ska jag mysa med min allra finaste kisse, Maja :)
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0