Inlandet by morning

Sitter här och ser på Brandy och Herr Morris.
Inte för att jag vet om det är så bra,
men orkar inte byta kanal.
Finns ändå inge bra på teve.
Robert är på jobbet,
han ringde nyss.
Har tydligen lika tråkigt som jag .
Detta känns så onödigt,
att vi ska sitta på varsitt håll, typ 1km emellan, och båda ska måsta ha tråkigt.
Det är orättvist. haha.

Hade engentligen tänkt att ta en promenad idag,
men är inte så taggad på att gå i regnet.
Det får bli efter lunchen istället, om det har slutat regna då.
Robert kommer hem och äter lunch,
mer planer har jag inte för dagen.
Ska kanske bada.
Tänkte ett tag på om jag kanske skulle fortsätta med min bok Saknar dig, Saknar dig.
Men eftersom att det är en väldigt känslosam bok får vi se om jag är på rätt humör sen.

Nu ska jag ta och spela lite Wii,
vill försöka slå Roberts rekord.
Måste bara säga; igår... oj!
Så det kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0