Hössjö.

Hemma igen,
eller den här kvällen är jag i Hössjö hos Marie.
Ett evigt rejande.
men det är kul med lite omväxling.

Nu är han borta , i en månad.
Känns riktigt tungt.
Men genom att hitta på saker under tiden,
så känns det som att tiden kommer gå snabbare.
En chans att sakna och längta efter varandra.
Det är nyttigt, faktiskt.
Trodde inte att jag själv skulle yttra dom orden,
men det är nog så.

Angsjön igår.
En varm dag med massa mysmänniskor.
Fick träffa Johannas barn, som hon är personlig assistent åt.
Yassin, så fruktansvärt söt pojke alltså.
Helt otroligt! :)
Sen på kvällen blev det en sväng till farmor,
där vi typ skulle fika för att Petter kommit hem.
Kul att träffa honom igen,
och prata om hans liv Over There.
Mycket mysigt iaf!

Idag förväntade vi oss en dag med massa sol,
och det var planerat att vi skulle till stranden.
Men så blev det inte,
det kom regn istället.
Så det blev en promenad med Kim.
Sen spelade jag The Sims ;D
Väldigt länge sen kan jag lova,
men det var faktiskt lite små kul.

Pappa grillade kycklig och det blev middag ute.
Ett utbrott från Emelies sida, jag ber om ursäkt.
Sånt som händer kanske?
Och som sagt, nu är jag här.
Jag och Marie har just sett klart Fools Gold,
en riktigt bra film kan jag lova!
Men jag var lite nervös där ett tag.
Sen har vi ätit en jättegod kladdkaka.

Det är en uppdatering om vad som hänt sen sist.
Nu ska jag höra med Marie vad som händer under denna fortsatta natt.
Take care! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0