Home.

Finns egentligen så mycket att skriva.
men jag vet inte om jag orkar.
Helt plötsligt känner jag mig helg orkeslös.
Helt slut i huvudet.
Så ensam.

Det är bara så mycket som snurrar just nu.
Dragracing,
pengar,
kärlek,
vänner som återförenas,
svek.

Åh, det är så mycket.

Helgen har iaf var mycket lyckad.
Dock pinsamt seg tävlig för att vara Sveriges näst största.
Inte många kvalomgångar,
och en jätte långsam söndag som slutade 23.50,
galet.
Dom har nog aldrig kört så länge.
Sen att kliva upp 8.00 på morgonen också,
en lång dag.
Sen har det varit en massa bra folk,
som jag trivs jätte bra med.
Jag kan verkligen vara mig själv.
Det har varit en hel del skratt under helgen och det känns bra.
Troligtvis blir det Norge med familjen Wallberg i början av augusti,
skulle vara jätte mysigt! Verkligen!
I helgen var även älskadeEllen med,
från min sida kändes det jätte bra,
men jag kan inte svara åt henne.
Du är min bästa!
Hoppas du inte hade allt för tråkigt..

För mina körande syskon gick det också helt okej i helgen.
David rödlyktade i första rundan, så det var lite synd.
Däremot åkte Frida ut i kvartsfinalen,
plus att hon blev intrevjuad för en tidining.
Så det var kul!
"Förutom de tyngre klasserna, där motorerna har kring 7000 hästkrafter, finns även en Juniorklass.
En av de stora talangerna är Frida Jonsson som förutom att ha vunnit Toyo kuppen även tagit en andraplats i den Skandinaviska Kuppen.
- Jag hoppas på en bra tid idag, jag är bara lite seg i starten säger Jonsson.
Värt att nämna är hennes bil gör 200 meter på 10 sekunder."

Som jag  nämde innan,
jag vet inte vad jag ska skriva.. ;/
Det är bara så mycket tankar.
Vi litar på varandra,
jag litar på dig.
Och du vet att du kan lita på mig.
men det är klart att det är påfrestande att vara så långt ifrån varandra,
så länge dessutom.
Fick nyss veta att det inte blir Åsele i helgen heller...
Känns tungt.
Jag har behövt den resan,
dels för att tjäna lite pengar
och dels för att träffa min finaste.
Tungt är egentligen bara förnamnet.

Ikväll är en sån här kväll man bara skulle vilja gå in i Fridas rum,
krypa ner i hennes säng och bara känna lillasysters underbara närhet.
Utan några ord förstår hon allt.
Men ingen av mina älskade syskon är hemma i veckan.
Saknar dom redan faktiskt!

Sviken,
ja, så känner jag mig från vissa håll.
Utan anledning blir jag kliven på.
Jag ville inte såra,
kan du inte bara förstå det?
Men jag tänker inte ta någon skit från dig,
jag har dom jag behöver.
Jag känner styrka på annat håll.

Troligtvis dragracing licens nästa vår,
känns bra.
Köra av sig lite jobbighet.
jag vill ha vår nu.

Vad som händer har jag ingen aning om.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0