Nystart - 17 Januari




image25

Where do broken hearts go?

Tiden har gått så snabbt,
shit, jag vill inte ens tänka på det.
Jag har verkligen försökt tänka på något annat,
men tankarna faller lätt tillbaka.
Till dig, till kvällen, till avslutet, till allt!

Det har varit väldigt många uppförsbackar,
men jag måste vara stark.
Jag har och hade bestämt mig för det här,
och jag står fast vid det.
Livet är enklare utan dig,
men också tommare.

Åh, om jag bara kunde få svaren på allting.
Kan ingen bara förklara för mig hur allting kommer bli,
vad jag ska göra och hur jag ska vara.

Jag ljuger om jag säger att jag inte saknar dig,
det gör jag.
Men jag måste tänka realistiskt,
du har sårat mig mer än vad du har gjort mig gott.
Det funkar inte så i längden, det gör bara inte det.
Life is hard sometimes!

Allting gick så snabbt, plötsligt var du bara där.
Dina fingar fumlade och min blus den gled i sär...

Livet går vidare, right ?
Shit alltså,
jag har inte skrivit någonting här sen dess.
Att nu se detta, plus att höra låten i bakgrunden som Jessica spelar.
Fy alltså.
Varför kan du inte bara växa upp,
och behandla mig på ett värdigt sätt?
Drömma går ju.

Från och med nu ska detta bli en trevlig blogg,
det ska vara kul att läsa och jag ska sluta tala i gåtor.
haha, jag vet att det kan bli svårt ibland,
känns lite småpatetiskt att öppna sig på internet,
och sen om någon läser vet jag inte heller.
Men shit the same lixom,
jag kör på så får det bli som det blir.


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0