Lyckat - 19 Januari

Åh, vad lycklig jag känner mig.
festen igår blev jätte lyckad och det var riktigt trevligt!
Inte nån som drack för mycket,
inga större bråk,
utan bara en massa mys, precis som det ska vara.
Mår riktigt bra idag också, dock är jag fortfarande lite trött,
men hey, det är smällar man får ta.
Det kostar att ligga på topp (:

Åh, igår var en riktigt toppliggarkväll.
Allt gick bara så bra.
Känns som jag repeterar,
men jag är bara så överväldigad att det kunde fixa sig så bra,
det trodde jag inte klockan 4 igår eftermiddag.

Okej, kvällen då.
Först gick jag ut på en promenad med mamma,
härligt när jag visste att det skulle bli en del under kvällen.
Sen fixade jag iordning mig, samtidigt som jag såg på hockey med mamma och pappa,
hehe, inte så bra blandning kan jag medge, det blev svårt att koncentrera sig.
Iallafall så for vi till stan vid 20.45,
där Donken väntade för mig och Erica medan Emma och Ellen skyndade till Böle för att möta Henrik.
Sen kom Sofia och sen massa folk och vi tog bussen till Håkmark.
Been there, done that. Haha,
skogen om jag får säga mitt!
Men riktigt bra lokal!
Nånting säger mig att vi kommer hamna där igen ;p
Det tog iaf ett tag innan vi hittade, men tillslut så.
Sen fortsatte kvällen,
vi sjöng födelsedagssången, åt tårta, drack, dansade,
pussades, skrattade och hade sjukt skoj!
Festade fram till 5, kanske inte så jätte smart,
sen bussen hem 07.45, och vi hade varit uppe sen 06.15.
Så mycket sömn kan jag väl inte skryta med om att det blev!
Sen Donken igen och Emmas mamma hämtade oss.
Kom hem 10 och gick och la mig på en gång,
Klockan 14 kommer Frida och Jessica in,
och det blir bestämt att Ellen kommer ikväll.
Puss på allt lixom,
det känns bra nu!

Är så fruktansvärt stolt över mig själv,
första gången jag festar utan att göra något som jag ångrar dagen efter.
Idag känns sjukt bra,
allt var så klockrent bara!
Massa nytt folk, massa gammalt folk.
Lyckat och jag är nöjd.
Snart fyller massa babes 18,
då taggar jag igen,
men nu ska jag hålla mig lugn ett tag.
Det har blivit litegrann sen nyår,
måste tagga ner, så man kan tagga till ;p

Så det var min gårdag,
grymt lyckad,
grymt oplanerad,
grymt välkommen!

Puss,
image26

åh, va jag tycker om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0