Monday

Lucian igår gick bra,
dock kunde vädret varit bättre.
Sen fick jag svara på en fråga som vette gudarna vad jag kunde ha sagt.
En man frågade mig, lucian, hur jag kunde ha krafter som kunde lysa upp hela staden.
Eller vad han nu sa.
Vad svarar man på det lixom?
Nej, det var inte kul.
Annars var det super mysigt, mäktigt att kolla ut över alla människor!

Ikväll ska jag göra en intervju med Linus förhoppningsvis.
För två veckor sedan sa vi att vi skulle göra den, men det blev aldrig av..
Nu måste det bli av, annars blir det försent.
Sen måste jag plugga inför historieprovet på onsdag.
Kanske baka pepparkakor och sedan se Andra Avenyn.
En fullproppad kväll, men lite hålligång gillar vi.

Imorgon har jag luciaträning igen och jag hoppar innerligt att rösten är tillbaka som den ska.
Känner att min medverkan i lucian inte är så bra som den borde vara,
har varit sjuk nu i snart två veckor, och kan inte sjunga fullt ut.
Nu måste det bli ändring på det!

Take care,
spökstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0