Tungt.

Skolan började idag,
visst vi var där i en timme,
sen fanns det inte så mycket mer vi kunde göra,
så då fick vi sluta.
Ganska chill.
Stan med Robert, sen mötte vi upp mamma.
Vi for till Bergsboda,
och vad som ska nämnas därifrån vet jag inte.
Det var min första idag.. och hjärtat slog väldigt snabbt.
Älskade du, ta dig ur det här nu. Vill inte se dig så där..

Som sagt, dagen var chill.
Men ändå.
Vad tjänar det till då jag redan saknar sommaren.
Den bästa som någonsin varit, och förhoppningsvis kommer liknande eller bättre sommrar.
Men det känns tufft.
Usch.
Saknar Sundsvall, Piteå, Skellefteå, Mantorp, Rättvik och Norge..
Piteå kommer en gång till, men det blir inte samma sak.
Inget blir samma.
varför tog denna sommar slut? jag vill leva i drömmen för alltid.
Men realisten i mig vet att det aldrig kommer bli så.
Lika bra att ta tag i vardagen,
börja gå i skolan och bara se glad ut.
Det var faktiskt kul att träffa alla idag,
men åh, om jag bara kunde få fortsätta i min dröm.
September då?, det känns långt bort.
Pausa mitt liv nu! jag orkar inte...

its  gone.

Jag älskar det som varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0