Summer is gone.

Super mysig avslutning på sommaren tycker jag.
Med shopping, fika och en massa prat.
åh, va jag tycker om er. Men Emma, du var så saknad!

Nu håller jag på att få bilder från Lina från sommaren,
åh, depp att den ska vara över.
Så mycket som har hänt, så mycket skratt alltså.
Underbara sommar, varför tog du slut?

Imorgon skola, 07.15 bussen till stan.
Taggat? Ohnej.
Samtidigt känns det bra att få in lite rutiner i vardagen igen, det får gärna hända lite omkring mig.
Jag ska nog klara mig igenom detta år.
Sen väntar en ny del. Mer fritt, men mer vuxet.
Det ska gå bra.

Efter min promenad med mamma ikväll,
satte jag mig med pappa vid datorn.
Hoppas han känner mitt stöd nu med dragracingbilen och så.
Vi SKA få det att gå ihop. Helst tidsmässigt.
Ska bara vänta på att Roger kommer hem från Turkiet,
så ska vi komma igång.
Emelie vill, och Emelie kan.
Så är det bara!

Next year... watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0