40.

Då var första skolveckan avklarad,
visst den var ganska chill.
Onsdag gick vi en timme,
torsdag gick vi till 13
och fredag till 12.15 typ.
Men lektionerna är igång, och alla är typ upp emot 1,5 timme,
om inte mer.
Känns fett drygt att ha Historia 2 timmar och 10 min på torsdag mornar.
Inte taggat kan jag lova.
men jag ska nog klara av detta år också,
jag får se fram emot alla lov och ledigheter jag kan få.
Det blir nog kanonbra.

Idag har jag, mamma och pappa gått an och städat hela morgonen.
vid 16 kommer typ hela släkten på 40årsmiddag.
Och då gällere att huset är fint.
Jag har städat mitt rum och båda toaletterna,
började helt seriöst må jätte illa efter dom två sista ställerna.
men nu är det gjort iaf,
och mamma och pappa har lugnat ner sig.
Det har varit en del diskussioner under morgonen kan jag lova.

Igår var Marie här och vi åt nougatkakor(!), såg på film och gick på promenad.
Super mysigt, och jag har bestämt att hos ska få baka till jag, frida och jessica ska åka söderut.
Det blir myys.
Vi såg iaf Benny and Joon och Monster in Law.
Båda är faktiskt väldigt mysiga.

Hjärnsläpp.

Snart kommer Robert, och sedan folket.


Förstår du hur mycket du sårar?
och sviker?

Många gånger säger vi att det inte skadar någon annan,
men nu.
Skärp dig, hon gör allt för dig.
Känner mig bara så ledsen på hela situationen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0