På väg

Sitter på Tuvgränd nu,
och pojken ligger i sängen.
Känner mig så otroligt social, sorry darling (;

Bussen går om lite mindre än 2 timmar, och då väntar en bussresa på 2 timmar och 40 minuter.
Jag tycker att det är mysigt att åka buss, medan Robert tycker det bara är drygt.
Kan dock förstå honom, han åker ju som den där vägen några fler gånger än mig,
så det är ju klart att man blir less efter ett tag.
Klarade av att inte ta med allt för mycket, känner mig nästan stolt. 
Robert kommer däremot snart säga att jag har med mig alldeles för mycket för att bara vara borta i 2 dagar. 
men jag kan inte rå för det, det är ett tjejproblem att alltid ha med sig alldeles för mycket. 
Man måste gilla läget lixom ;D

Jätte slapp dag också. 
Klev upp 08.30. Sen blev det duschning, tillplattning av håret, 
packa det sista, och en stående frukost. 
Sen blev det sminkning i bilen och lämna pappa på garaget. 
Efter det for jag och mamma på Strömpilen och köpte nya skor, 
det behövdes verkligen, trots att jag har två par skor hemma som bara står och väntar på att bli ingådda. 
Men jag hade inga svarta, det kan jag trösta mig med. 
Efter lilla morgonshoppingrundan väntade en timmes lektion på skolan, sen slutade vi för dagen. 
Grymt nice!
Jag och Robert tog en promenad på Nattöppet för att prova deras tacobuffé, 
och jag kan lova att det är något alla borde prova. 
Hur gott som helst, men jag är fortfarande fruktansvärt mätt. 
Lär ju inte behöva äta på hela helgen ;p 

Sen Ellen, jag uppskattar verkligen att hon bryr sig i mitt liv. 
Det värmer att veta att någon tänker på en. 
Men hon behöver aldrig oroa sig för att jag ska falla, 
som andra gjort. 
För det första är jag alldeles för hungrig av mig, 
och för det andra så har jag kontroll över det jag gör. 
Dessutom går det inte framåt, 
så det blir nog ingen skillnad i slutändan. 
Tragiskt men sant. Jag tänker ändå inte ge upp. 
Som sagt, snart bara en månad kvar.. 
Tagga nu Emelie Jonsson. 

Nu ska jag gå och vara ett socialt stöd medan Robert ska diska. 
Jag lär ju få torka disken, så jag kommer inte så lätt undan detta ;D
Vi har sagt att vi ska börja hålla lite mer ordning, 
och det gäller väl mig också, så jag får nog börja ta och hjälpa till lite mer ;p 

Älskar min familj, pojkvän och underbara vänner. 
var bara tvungen att nämna  det :) 

Take care! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0