Finally

Äntligen dator,
haha, måste medge att en viss abstinens kommer då man är utan för länge.

Helgen var super underbart jätte mysig!
Det började i fredags, då en lång och varm resa till Åsele väntade.
Sjukt varmt att sitta längst fram,
trodde jag skulle avlida.
Men det gick bra och vi kom fram.
Då hade Ellinor gjort Pias kyckling,
jag förstår att Robert tycker om det.
Super gott, verkligen! :)
Sedan blev det lite av en chillarkväll och vi såg Talang och Berg flyttar in.

Lördag blev också chill.
Vi såg 7 miljonärer, igen.
Det är som tänkt att vi ska se den,
iaf var den på teve igen,
precis som förra gången jag var i Åsele ;p
Efter det spelade vi spel.
Först Blackout, och jag blev inte förvånad då Robert vann,
men kul var det. Sedan spelade vi en modernare version av Monopol.
Och det var inga pengar med i spelet, utan nu hade man kreditkort,
det var lite småbusigt faktiskt ;p
Innan middagen tog vi en långpromenad runt "byn" ;D
Kan nog inte tänka mig att bo där,
men helt klart komma dit fler gånger, många fler :)
Grillat till middag, helt underbart!
Och Robert, min påhittiga pojkvän, kom på att vi skulle låna relaxavdelningen på brandstationen.
Och så blev det.. Mellan 18-22.30 blev det en badkväll på brandstationen med Robert och hans familj.
Hur mysigt som helst.
Vi bastade, badade, såg Körslaget, Singalong, ExtraExtra, åt massa gott, och allmänt myste.
Det var en jätte bra kväll, tack darling!
Sen såg vi film och åt glass,
inte dåligt ;p

Söndag blev det lite plugg, men alldeles för lite.
Sen spelade vi mer spel,
och även nu fick jag se mig som en förlorare.
Men jag bjuder på den, för Robert var nöjd!
Några tårar under dagen, och det är inte bra.
Jag måste sluta.
Annars var dagen lyckad.
Vi tog en till promenad.
Tina var på middag, vi åt efterrätt.
Myys och sen buss hem.
Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går.
Galet!

Igår då, ja, då väntade skola. Och jag vill lova att jag inte var taggad.
Dock en ganska slapp dag,
och det tackar jag för! :)
Robert och Tony hade glitterkrig på kommunikationen.
Lunch på skolan, sen ner på stan.
Där hittade vi en supersnygg jacka till Robert.
Det pirrar i magen :]
Vi tog bussen hem till hörnefors, för att följa David och klippa sig.
Sen pluggade vi, följde med Kim på Karmel.
Spelade boul och Med vilda gester.
Sen hem,
ännu mer plugg,
tejpa bilen,
och sedan somnade jag i Roberts famn,
vad mer kan man önska? :]

Dagen har flytit på relativt bra,
jobbigt att kliva upp imorse,
helst när världens bästa låg kvar en stund extra medan jag var tvungen att stiga upp ;p
Idrottsprov idag, som gick hyffsat.
Kunde ha skrivit bättre, men har verkligen ingen energi kvar.
Vill lova att praktiken kommer lägligt!
Helst då Marielle ska vara där hela tiden. Det blir jätte bra :)
Sista tisdagsmattelektionen idag, känns som FREEDOM!
Snart aldrig mer matte, jag taggar!
ikväll blir det att träffa Kim en sväng sen se Andra Avenyn,
åh va jag tycker att det är bra! :)

Det var en uppdatering om vad som hänt sen i fredags.
Känslomässigt har det väl gått upp och ner.
Jag vet att jag lätt tar till tårarna, och jag vill inte ha det så.
jag vill vara stark, men det är inte så lätt alla gånger.
men jag ska försöka, vill inte vara krävande...
Men det är inte så lätt alla gånger,
snart bara en månad kvar till Turkiet och ångesten kommer gång på gång.
det finns en person som gjort att det är som det är.
De flesta i släkten har samma problem,
men det är verkligen så sjukt.
Att en så stor del av livet bara ska få gå,
och det enda man är, är att vara missnöjd.
Istället borde man ta vara på varje dag och göra den till något bra.
men som sagt, det är inte så lätt alla gånger.
Jag vill, och jag ska försöka.
En månad snart...

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0