En torsdag.

Måste erkänna att jag känner mig väldigt stolt just nu faktiskt,
tredje dagen i rad som jag tar mig för att skriva.
Kanske ska jag klara av det ändå ;p

Underbar gårkväll och morgon med min allra finaste pojke.
Blir så lycklig (:
Och i helgen väntar en resa till Åsele, det blev bra!

Vad kan mer sägas om dagen?
Jag är grymt less på matte nu, känner mig helt dum i huvudet på lektionerna,
precis som jag aldrig har sett ett mattetal förut.
Det är skam.
Och snart är det nationella proven.
Fy alltså.
Lika ångest har jag för engelskanationella,
det kommer också gå käpprätt, kan vi inte bara få sommarlov nu?
Har gjort bort lite läxan nu i eftermiddag iaf,
Samhällskunskapsfrågor samt en redogörelse som vi skulle skriva på svenskan,
om en isländskfilm.
Spännande, eller inte...
 
Ikväll kommer morfar och Kerstin förbi, dom ska fira pappa och Frida,
får se om jag är hemma då eller om det blir att träffas med tjejerna.
jag röstar för det sistnämnda, kraftigt :)

På tal om ångest,
snart bara en månad kvar till det bär av till Turkiet,
och hur går det för fröken Jonsson? Inte särskilt bra vill jag lova.
Fy alltså, att jag aldrig kan fixa det, jag blir så less.
Och besviken på mig själv, då jag vet att jag skulle må så mycket bättre.
Skärpning nu alltså.

Nu blir det att packa,
och den här gången ska jag försöka bevisa för min käre pojkvän
att jag inte alls packar för mycket så fort jag ska fara någonstans.
Dock vet jag redan själv att det kommer bli alldeles för mycket.
Så typiskt mig!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0