7 September

image14

A lot to talk about

..Och vi börjar med EeeeS,
åh, va jag älskar er brudar!
Helt undebar kväll igår!
Idol, kladdkaka, pyjamasfotografering och en massa skratt!
Ni är meningen med livet,
jag vore verkligen ingenting utan er!
Är glad att vi tog oss för gårkvällen,
den är oförglömlig!




image15

Sara

Förlåt älskling,
skulle egntligen sitta i Robertsfors nu med världens bästa Sara.
Men efter att ha varit sjuk i en vecka sa kroppen ifrån,
den var inte så taggad på fest, men jag var taggad på Sara!
Det slutade med att tårarna rann och jag steg på fel buss..
Bussen hem. Sara är ledsen, besviken och sur,
men jag kan inte rå för det hjärtat!
Om det kan vara till nån tröst så mår jag bättre nu,
en kväll med vila behövdes!
Du vet att jag inte ville nått hellre än att följa med.
men det blev inte som planerat ;/
Fick träffa min älsklingsbabe idag iaf,
kunde inte sluta krama på henne!
Du är saknad!



image16

Bussista

Snart är det dags igen,
längtar verkligen!
Ska för första gången i mitt liv köra,
dock blir det en liten bil, men det är bättre än inget iaf (:
Sällskapen och allt, det kommer bli kanon!

Egentligen..
Höll på att sabba allt idag.
Fast egentligen sa jag bara som jag kände,
men fick dåligt samvete.. kan inte vara sur på dig darl' !
Vill inte tänka mig ett liv utan dig!
Så många minnen och skratt vi ska skapat och framkallat tillsammans!
Underbart!
Det blir bara så fel ibland.
Allt jag vill är att hålla om,
nu och föralltid!
Men vi säger såhär,
jag ger dig lite tid så får vi se vad som händer!
You are always on my mind babe! <3




Vet inte vad som händer längre...
Har verkligen tappat mig själv den här gången ; /
Kom och visa mig vägen,
vi kan gå iväg, hand i hand, eller var för sig.
Bara att få vara i din närhet räcker för mig!
Kom darling så far vi!
Lämna mig inte den här gången,
inte nu när jag behöver dig som mest!
<3


Over and out.
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0