27 September

image19

Tagga!
Känns grymt härligt att vi äntligen tagit oss för att fara på handledarutbildningen!
Trodde verkligen aldrig att det skulle bli av. Tack!
Pappa hann med också, så vi låg väl på 140 hela vägen in till stan,
men vi var inte sist in så det var ändå lugnt.
När vi kom in i salen möttes vi av hela familjen Andersson.
Kom då på att min och matildas kontakt kanske inte är allt för djupgående ;p ,
de mesta vi hinner att prata om är väl typ killar, skaffa färglinser och att hon vill att jag ska börja på Online.
haha, men iaf så satt hon där och kvällen gick riktigt bra.
Kursledaren var hur härlig som helst, så allt flöt på!
Äntligen ett steg körkort och frihet, känns underbart!
Då vill jag lova att Medåker väntar, och Frida och Jessica får göra mig sällskap ;]

Livet annars då?
Ja, jag vet inte. Det funkar väl!
Fortfarande mkt i skolan, men det känns inte omöjligt att klara av.
Gjorde klar en svenska uppsats idag som skulle ta 4 veckor så nu blir det väl bara att chilla eller ngt ;p
Uls, Nk, Matte, Engelska, osv... jaa, det är en del som sagt.

Träffade Marielle förra veckan,
och den vanligaste frågan då är väl hur det går med pojkarna i mitt liv ^^
Jag kom då fram till, utan att jag tänkt på det själv innan, att detta är första gången på väääligt länge som Emelie Jonsson inte är kär eller tycker om någon speciell. Känns lite tomt om man tänker efter,
men jag tror att jag behöver det. Så många gånger jag har blivit kär i kärleken och blivit sviken.
Tror jag tjänar på att ligga lågt ett tag. När den rätta dyker upp säger hjärtat till, då får huvuder säga vad det vill
^^ , tihi.

I morgon väntar en överaskning för min underbara älskade. Det var hennes pojkvän som sökte upp mig och gjorde mig upplyst om hur mycket hon saknar mig i sitt liv. Jag vet själv att det är länge mellan gångerna då vi ses, men det tog hårt när han berättade om allt hon sagt. Så nu är det bestämt, hans förslag faktiskt,
imorgon ska han ta med henne på ett ställe dit jag också ska. Hon kommer då tro att hon kommer att spendera kvällen med honom på ett stort arangemang, men då kommer jag, som värsta superhjälten (!) , och tar henne med mig istället.
Låter säkert jätte fult, men jag och pojkvännen har pratat en hel del, och det känns hur bra som helst. Blir nästan lite pirrig ;]
Älskade, älskade, underbara du! Imorgon är du min! <3

Nu väntar sängen, men först blir det att läsa ut "Hur kär får man bli". Vilken bok! Helt galet sjukt, jag blir typ kär! Har funderat på att skriva till ett filmbolag och be dem filmatisera denna film, jag spelar gärna huvudrollen ;] Underbart!, känns tomt att den snart är slut faktiskt. But life goes on ;)

Over and out.
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0