3 November

image22

Haate!

Mitt hat för dig går inte längre att förklara i ord!
Det sätt du har gjort mig illa,
är oacceptabelt för länge sedan!
Det finns inget gott alls i dig människa,
och det är dig jag hatar mest av allt på denna jord.
Men att du sårat och gjort mig illa så många år är lugnt,
jag klarar mig.
Men det är när du börjar gå på dem som jag älskar mest på denna jord kan jag inte längre se på!
Fast nu ljuger jag.
Du har gjort honom illa över ett år,
och vad har jag gjort?
jo, sett på.
Hela magen vrider sig så fort jag tänker på allt,
hur jag bara kan ha vänt ryggen till
och låtsas som om ingenting.
Men det går inte längre.
Han grät,
FATTAR DU !! , han grät!
Förstår du då hur illa du gjort honom,
nej, jag tror inte att du förstår.
För allt du bryr dig om är dig själv,
dig själv,
och dig själv.
Inte ens när du var med honom brydde du dig,
allt du tänkte på var att han såg bra ut utåt,
men fattar du inte!!, man kan inte köra över en människa som du gör,
gång på gång!
ÅÅH, som sagt,
mitt hat för dig går inte längre att beskrivas i ord..
Jag älskar denna människa,
och kommer alltid att göra,
och det är jag stolt över.
Världens bästa är värd det bästa,
och det var något som du aldrig skulle kunna ge honom.

Hela tiden blir jag påmind om allt det bra vi hade,
ååh, varför dog det ut?
Jag börjar snart gråta,
smärtan i mitt hjärta är oförklarig,
det känns som någon stuckit något vasst, som en kniv...
En kniv rätt igenom, och den sitter kvar..
Så länge du dyker upp och kommer att skada honom så kommer den att sitta kvar.

Like I said tonight darling,
you are, and will always be the love of my life.
Min första och största kärlek,
ingen kommer kunna ändra på det.

Mina känslor för dig är sann,
men dom kommer aldrig bli besvarade.
Lika bra att hålla tyst och se glad ut utåt.

För det är väl sådan jag är?,
glad..
Oj, vad glad jag är!
Men om nån bara skulle se bakom fasaden så skulle något helt annat visa sig.
Jag gråter inombords,
någonting saknas.
Något som aldrig kommer att kunna ersättas,
och något som betyder så mycket mer än någon anar..
Jag skrattar, ler och ser glad ut...
men jag saknar dig, det vet du att jag gör.
Och någonstans så vet jag att du inte är färdig med mig heller.
men som din älskade mamma säger:
Gammal kärlek rostar aldrig,
och jag tror henne,
det gör jag!

Kvällen var bra,
du kan inte säga något annat darling,
tills hon kom....
Jag önskar att jag skulle kunnat ställa upp bättre,
sagt till på en gång,
men jag gjorde ändå något som jag aldrig trodde skulle ske.
Jag tog mod till mig älskling och sa åt henne att gå ut,
hon var arg på mig,
men allt jag tänkte på var tårarna som jag sett i dina ögon.
Adrenalinet flödade,
och hade inte mamma varit där hade jag nog slagit till henne ordentligt!
Jag har sagt det förr,
och säger det igen....
Mitt hat för henne finner inte längre ord,
genom att skada dig,
har hon skadat mig otroligt mycket.

Hoppas du sover gott nu,
och att du läser brevet imorgon.
Jag menar allt jag skrev,
plus lite till,
det enda är att i nyktert tillstånd skulle jag aldrig våga skriva,
men nu var jag ärligt.

Jag älskar dig hjärtat!
I will always love you..

Over and out.
An Emelie in love,
forever and ever.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0