17 November

image24

Love

Älskling, ser du?
Det är vi....
ååh, fast du är långt härifrån är du nära ändå!
Kvällen var underbar,
du är helt underbar!

Först middag, och jag har all tid att bara sitta och titta på dig,
sen film med massa mys, lovely darling!
Fika, och du var så söt!
Sen lite mindre mys,
och jag ska vara ärlig,
fick en konstig känsla i kroppen.

Men sen, ååh, vilken stund.
jag blir mållös.. helt ärligt!
Det går helt enkelt inte att beskriva!

Please, let this be a start of something good,
can't handle this without you!

Jag vet att jag inte ska ta ut någonting i förskott,
jag blir bara besviken och sårad,
gång på gång.
Men varje gång vill jag tro att du förändrats..
Jag vill verkligen tro dig!
Så många gånger jag blivit lämnad..
men jag vet inte hur jag ska vara längre..
För jag vill, men vill du ?

This night, thank you!

Min säng kommer bli väldigt tom i natt..
Din kropp saknas.

Du satt där med din telefon..
Och allt jag kunde göra,
var att bara ta i dig,
jag ville inte känna att du snart var borta,
som i en dröm.
Du var så varm,
och jag kunde bara sitta och kolla på dig.
Vet du vad denna känsla kallas älskling?
Kärlek..
Jag är kär,
på riktigt!
För alltid...
Har varit det i över två år nu!

speechless..

Over and out.
A Emelie in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0