30 Augusti


image10

Massa tankar..

Gårdagen som var så bra... idag är allt som bortblåst.
Visst, dagen har varit bra, men inte helt psykiskt bra.
Massa tankar snurrar i mitt huvud hela tiden,
och jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.
Känner mig... ensam!
Kommer nog dö på samma sätt...
Just nu känns allt bara så hopplöst.
Vill bara krama om, pussa på och bara njuta!
Känner mig så hopplös!
Så hopplös att jag inte ens får ner det i ord!
Det finns en känsla i kroppen,
en känsla som vill ut!
Den trycker på, och allt jag vill är att gråta!
Jag vet inte vad jag ska gråta åt, folk skulle tycka att jag var dum..
Men jag vill bara bort!
Eller, jag vill hitta rätt!!
Klumpen i halsen och växer! , snart är den outhärdlig!
Hur vet man när man är lycklig?
Är det där man ler och skrattar varje dag?
Måste jag vara lycklig nu, bara för att jag inte visar något utåt?
Finns det nånting inuti som säger mig att allt inte står rätt till?
Jag vet inte, men det jag känner är att allting bara känna tungt..
Som att stirra in i ett hål, och allt man ser är mörker.
man vet inte när det börjar ljusa igen.
Det enda man kan göra är att bara hänga på!

Känns som allt dalar just nu,
visst, skolan går bra, förutom engelskan..
men resten då?
Är det inte tänkt att man ska få ha ett liv på sidan om också?
Känns som jag tappat allt.. allt som en gång betydde något är helt plötsligt borta,
eller så känns det som om jag inte bryr mig lika mycket längre..
Allt känns som bara: so what....

Är jag osynlig?
vad ska jag göra för att människor ska se?
Hur ska jag bete mig för att folk ska förstå?
Börjar tvivla på allt just nu...

Shit... jag mår verkligen inte bra ; /
Och här sitter jag på en blogg.. som ändå ingen läser eller bryr sig om
och skriver om mina känslor..
Patetiskt Emelie, slöseri med tid!

Lika bra att gå och lägga sig på en gång.. i drömmarnas värld spelar det ändå ingen roll..
Där gör det inget om du är ful eller snygg, smal eller..jaa.. det spelar helt enkelt ingen roll hur mabn ser ut på utsidan.
Allt blir ändå så konstigt i drömmarnas värld att ingen orkar bry mig..
Och det är precis som jag känner just nu..
Jag orkar inte bry mig... orkar inte bry mig om nånting!
Ta mig bort någon?

På smällen var bra iaf.. heleftermiddag/kväll med Marie... riktigt mysigt (:

Over and out.
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0