29 Augusti

image9

Mysdag

Idag vad ändå en bra dag,
kan inte riktigt sätta fingret på vad det var som var speciellt,
men den kändes bra iaf!
   Den började med att Emma kom gråtandes till skolan,
not so good!, min axel fanns där att trösta emot, men jag kände mig ändå otillräcklig..
Stackars liten var ledsen över att Seyshellerna människorna hade farit hem,
och jag lider med henne, förstår att det måste ha varit jätte jobbigt att säga hejdå till människor man fattat tycke för!
Förstår henne, samma känsla som jag har mot Arboga-borna.. men jag kan hälsa på dem lättare, det är skillnaden!
Sen flöt väl dagen mest på, tomt utan Johanna!
Tog en promenad på 2timmarlunchen, riktigt härligt, men kan lova att jag har fetaste skavsåren nu ;o
Kan knappt gåå!
Hade diagnos på engelskan också.. och Emelie fattade NADA!
Welcome to the IG-trend! Käpp rätt åt.. ah, precis!
Vill inte ha tillbaka det och vill aldrig göra om det!
Har aldrig känt mig så dum i hela livet... som om jag hade inlärningsproblem eller nått!
Måste försöka glömma det där nu!, kommer få gråa hårstrån av det här!

Ikväll blev det iaf Klabböle med familjen. Skulle ditt på kraftskivan och det slutade med släktträff.
Riktigt mysigt, men ruskigt kallt!
Calaisa var där, ååh, vilken härligt musik! Myste under hela tiden,
mamma köpte skivan också.. haha, så nu blir det väl att lyssna sönder det!
Och efter Calasia kom dom som alla hade väntat på ... Pistvakt.
haha, ändå härligt!
Stämningen var verkligen på topp!

Som sagt, en bra dag, om man bortser från en del saker.
Håller på att leka psykolog åt Tobias nu.. eller rådgivare är väl ett bättre ord ^^
Att han aldrig lär sig, men han är ganska söt ändå om man tänker efter.

Nae, upp tidigt imorgon.. som vanligt..
Snart är det helg! den är efterlängtad!

Over and out.
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0